اشعار علی میرزائی

اشعار علی میرزائی

غزل ها ،شعر نو و کوتاه و اشعار متفرقه
اشعار علی میرزائی

اشعار علی میرزائی

غزل ها ،شعر نو و کوتاه و اشعار متفرقه

میلاد حضرت امام رضا(ع)

 میلاد حضرت امام رضا(ع)

چه الفتی  به  دل از حضرت  رضا دارم

همیشه حسرت  آن   گتبد طلا  دارم

صدای طبل  و نقّاره چون  به  گوش آید

هزار نغمه  ز شور و ابوعطا دارم

به کودکی ز رضا مهر در دلم افتاد

که فخر بر همه عالم و ما سوا دارم

کنار مر قد پر نور حضرتم  امشب

شب  تولد آقا رضا  رضا  دارم

اگر ز کنج  قفس پا نهم  گهی  بیرون

رهی به غیر حرم در نظر کجا دارم

کبوتران حرم صف به صف به پروازند

دو صد هما به سرم جای یک هما دارم

تو  حجّ ِ ما  فقرایی  به  سر دوم  سویت

بس افنخار ازین حجّ ِ  بی  ریا  دارم

غریو شادی و شور است  در حرم امشب

 (رها) دلی ز شعف پر، زغم  رها  دارم

علی میرزائی(رها)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد